Gdy Excel i poczta elektroniczna przestają wystarczać do zarządzania biznesem, przedsiębiorca staje przed dylematem wyboru wdrożenia rozwiązania szytego na miarę lub gotowego systemu informatycznego z szerokiej oferty dostępnej na rynku. Jak więc wybrać optymalnie?
Na pewno powinniśmy kierować się doświadczeniem producenta przy tworzeniu tego typu rozwiązań, dostępnym budżetem, oraz skalowalnością rozwiązania, tak by odpowiedział na potrzeby rosnące wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. Takie rozwiązanie wcale nie musi być drogie. Korzyść płynąca z korzystania takich systemów jest oczywista – system przy dobrym wykorzystaniu zwraca się od pierwszego dnia, a koszty abonamentowe stają się niezauważalne. Takim rozwiązaniem jest system BMS (Business Management System) firmy Over Cloud. Software house rozwija swój system w ramach ścisłej współpracy zespołu IT z zarządami oraz bezpośrednio z działami sprzedaży firm z systemu już korzystających.
System BMS powstał w odpowiedzi na potrzeby firmy handlowej i już w pierwszym roku od wdrożenia umożliwił zmniejszenie kosztów związanych z prowadzeniem zespołu handlowców oraz wzrost sprzedaży na poszczególnych terenach. Wdrożenie systemu BMS pozwoliło firmie pozyskać nowych klientów, a co najważniejsze — odnotować wzrost obrotu oraz poprawę rentowności. Naturalną konsekwencją tych działań w kolejnych latach był wzrost zysku i dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa.
Dziś z rozwiązania korzystają na co dzień handlowcy i managerowie z różnych branż, między innymi: spożywczej, farmaceutycznej, beauty czy weterynaryjnej. Tym pierwszym BMS umożliwia szybkie zaplanowanie wizyt, raportowanie efektów spotkań oraz skrócenie do minimum czasu potrzebnego na złożenie zamówienia. Stały podgląd na aktualny wynik sprzedażowy pozwala na bieżąco kontrolować wykonanie planu. Dzięki takiej optymalizacji handlowcy mogą skupić się w pracy na rzeczach istotnych, na przykład na budowaniu relacji z Klientami.
Managerowie korzystający z BMS podkreślają fakt, że dzięki wizualizacji celów i wskaźników system pozwala na szybką analizę podejmowanych w terenie działań i prawidłowe reagowanie w razie potrzeby. Ułatwia także rozliczanie pracy zespołów handlowych, tworzenie planów sprzedażowych oraz pomaga w wyciąganiu właściwych wniosków. Całość przekłada się na realizację celu, w jakim powstał program – wzrostu rentowności firmy. Ważnym aspektem podkreślanym przez użytkowników BMS jest jego intuicyjność i czytelność.
Sprawdź nasz system wspierania sprzedaży – BMS.
System BMS to nie tylko narzędzie, które ułatwia codzienną pracę. To również rozwiązanie, które pozwala budować przewagę konkurencyjną poprzez wykorzystanie najważniejszych funkcjonalności niezbędnych w sprzedaży. BMS posiada mechanizmy umożliwiające tworzenie i segmentację bazy klientów czy też ręczne oraz automatyczne targetowanie, na przykład wg kryterium obrotu, częstotliwości zamówień, czy też skuteczności wizyt. To również zestaw opcji pozwalających budować różnorodne rodzaje promocji i ofert łączonych, które można wykorzystać nie tylko jako element budowania relacji z klientem, ale także grywalizacji wśród członków zespołu handlowego. BMS to także gwarancja wsparcia ze strony zespołu projektowego oraz nowe funkcje i mechanizmy, które sukcesywnie pojawiają się w systemie.
Zrób pierwszy krok
Zostaw do siebie kontakt, porozmawiajmy!
Wyjaśnimy naszą ofertę i dobierzemy dla Ciebie rozwiązanie, które spełni wszystkie potrzeby Twoje i użytkowników.