Zarządzanie firmą, która posiada oddziały w Polsce i za granicą, niesie ze
sobą konieczność bieżącego dostępu do rzetelnych i aktualnych danych. Bez tego podejmowanie
właściwych wyborów nie byłoby możliwe. Tworząc BMS zależało mi na takiej konstrukcji serwisu,
która pozwoli mnie i moim managerom na sprawne zarządzanie poparte interpretacją danych oraz
związane z tym podejmowanie szybkich i trafnych decyzji.
Skrojone na miarę potrzeb firmy produkcyjno-handlowej narzędzie pozwoliło już w pierwszym roku
od wdrożenia na zmniejszenie kosztów prowadzenia działalności, a także wzrost obrotów
kluczowych działów. Dzięki temu mogliśmy zwiększyć zatrudnienie i dotrzeć do nowych klientów.
To wyraźnie przełożyło się na nasze zyski i szybszy rozwój.
BMS jako system, który w pełni można dostosować do potrzeb użytkownika, pozwala mi na szybki i intuicyjny wgląd w pracę zespołu. Rozbudowany moduł statystyk świetnie sprawdza się przy analizowaniu wszystkich aspektów funkcjonowania naszego działu.
Korzystanie z możliwości BMS-a pozwoliło ograniczyć nam tak zwane „puste wizyty” handlowców do minimum, co przełożyło się na znaczne ograniczenie kosztów stałych działu.
Jednak najważniejszym efektem pracy w systemie BMS, jest wzrost skuteczności wizyt handlowców. Dzięki temu wyniki finansowe naszego działu znacznie się poprawiły i nadal wykazują tendencje wzrostowe.
Pracując na wielu systemach oraz porównując ich funkcjonalności mogę z pełnym przekonaniem wskazać system BMS jako najbardziej kompatybilny z potrzebami zespołów handlowych. Rozbudowany, a zarazem intuicyjny moduł statystyk pozwala mi na szybką i sprawną analizę danych. Pracownicy mojego zespołu doceniają ogrom korzyści płynących z różnorodnych możliwości wykorzystania systemu, co znacznie przekłada się na efektywność w codziennej pracy.
Business Management System w 100% sprawdza się jako system do zarządzania pracą w moim zespole. Jako Regionalny Kierownik Sprzedaży korzystam z tak zwanych limitów, które pozwalają mi na wyznaczanie i rozliczanie celów sprzedażowych dla całego regionu i poszczególnych handlowców. Dzięki nim z łatwością mogę podzielić target na grupy produktowe lub konkretne artykuły strategiczne. BMS ułatwia ponadto pracę bezpośrednio z Klientem. Składanie zamówień, jest łatwe, intuicyjne, a przede wszystkim szybkie. To z kolei powoduje iż handlowiec może przeznaczyć podczas wizyty więcej czasu na budowanie relacji z kontrahentami.
Wprowadzenie w naszym dziale BMS pozwoliło szybko poprawić wyniki pracy zespołu handlowego. Lepsze planowanie pracy, szybsze raportowanie i składanie zamówień pozytywnie wpłynęły na pracę i nasze możliwości. W codziennej pracy bardzo przydatnym narzędziem są statystyki i raporty generowane na życzenie w aplikacji, niezastąpionym jest stały podgląd na bieżące wyniki sprzedażowe. Dzięki funkcjom CRM zawsze wiemy co zrobić by nasi Klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni.
Pracuję z Zespołem 10 osób i nie wyobrażam sobie zarządzania wszystkimi procesami handlowymi bez takiego systemu jakim jest BMS. Pracuję na tym systemie ponad 4 lata i uważam, że jest to jeden z lepszych systemów na których miałem okazję pracować. W jednym miejscu mam zgromadzone wszystkie niezbędne moduły pozwalające mi sprawnie zarządzać moją pracą i pracą moich ludzi począwszy od planowania po wyczerpujące analizy. Dzięki systemowi BMS mam bieżący wgląd w prace Zespołu, a to pozwala mi na podejmowanie trafnych decyzji.
System BMS usprawnił w naszej firmie rozliczanie procesu sprzedaży. Dzięki systemowi znacznie przyspieszyliśmy obieg dokumentów oraz mamy 24/7 dostęp do wyników sprzedaży, na które pozytywnie wpłynął stały podgląd efektywności pracy handlowców. Dzięki możliwość generowania różnorakich statystyk w krótkim czasie udało nam się ulepszyć procesy sprzedażowe w firmie.
Dzięki współpracy z Over Cloud wiem, że zawsze otrzymam rozwiązanie, którego potrzebowaliśmy. Dzięki doskonałemu kontaktowi z zespołem udaje nam się szybko i sprawnie dostarczać pożądane przez naszych klientów produkty i narzędzia do wsparcia pracy zespołów sprzedażowych.