Poszukujesz narzędzi, które ułatwią Ci koordynowanie procesów w firmie? Przykładem takiego rozwiązania jest system zarządzania magazynem. To innowacyjna aplikacja wspomagająca codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa poprzez automatyzację najważniejszych procesów. W OVER Cloud tworzymy m.in. systemy biznesowe klasy Sales Force Automation pozwalające na szybki dostęp do stanów magazynowych, zarządzanie zamówieniami oraz kontrolę sprzedaży. Za ich pomocą możliwe jest zwiększenie efektywności pracy, wyeliminowanie błędów oraz ograniczenie zbędnych kosztów.

Jako profesjonalny software house robimy wszystko, by aplikacje były jak najlepiej dopasowane do konkretnych potrzeb oraz specyfiki przedsiębiorstwa. Właśnie dlatego realizujemy projekty w ścisłej współpracy z klientami. Dzięki temu masz pewność, że przygotowany przez nas system SFA przyniesie rezultaty, na których Ci zależy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

61
%
Biznesów wprowadzających SFA
przekroczyło swoje targety roczne
77
%
klientów B2B uważa
że ich proces zakupowy jest skomplikowany
30
+%
procesów związanych ze sprzedażą
może być zautomatyzowana
44
%
firm wdrażających SFA
udało się zredukować koszty stałe

System SFA
pewna inwestycja w rozwój firmy

Systemy zarządzania magazynem umożliwiają bieżącą kontrolę przepływu towarów oraz koordynację procesów magazynowych za pomocą jednego oprogramowania. To wygodne narzędzie jest także wyposażone w nowoczesne technologie, które usprawniają pracę. Tworząc system do zarządzania magazynem, możemy na przykład zastąpić tradycyjne skanery wygodną aplikacją obsługiwaną przez smartfony. Dzięki temu pożegnasz się z dodatkową, często przestarzałą technologicznie infrastrukturą.

System klasy SFA pozwala pracownikom lepiej zarządzać zamówieniami i kontrolować ich realizację, a przedsiębiorcy – weryfikować plany sprzedażowe. Wszystko po to, by przyspieszyć najważniejsze procesy handlowe, zmniejszyć koszty i podnieść liczbę udanych transakcji. To doskonałe narzędzie dla sprzedawców pracujących w terenie.

System zarządzania magazynem

odkryj korzyści płynące z automatyzacji

Ze względu na szeroką funkcjonalność system do zarządzania magazynem umożliwia optymalizację wielu procesów i kosztów w firmie. W jaki sposób? Dochodzi do tego przede wszystkim w wyniku efektywnego zarządzania stanami magazynowymi oraz szybkiego przepływu kluczowych informacji. System komputerowy do wspomagania zarządzania magazynem pozwala też lepiej wykorzystywać dostępne zasoby i siłę roboczą. Wszystko to przekłada się na realne korzyści finansowe dla firmy.

Nasze systemy biznesowe to złożone programy, które zapewniają szybki dostęp do danych. Są jednak na tyle intuicyjne, że ich obsługa nie wymaga od użytkowników zaawansowanej, specjalistycznej wiedzy. Nie musisz więc martwić się o konieczność powiększenia zespołu.

Aby maksymalnie wykorzystać potencjał, jaki mają systemy SFA oraz pozostałe aplikacje biznesowe, warto zintegrować je z innymi narzędziami – w OVER Cloud możesz liczyć na pełne wsparcie w tym zakresie.

OVER Cloud
niezawodne systemy biznesowe w atrakcyjnej cenie

Jak wygląda współpraca z OVER Cloud? Zanim rozpoczniemy projektowanie systemu biznesowego dla Twojej firmy, uważnie wysłuchamy, na jakich potrzebach powinniśmy się skupić. Następnie zadamy Ci serię pytań, a na podstawie zdobytych informacji przygotujemy szczegółową dokumentację. Dopiero po zaakceptowaniu zakresu prac podpiszemy umowę. Dzięki temu masz pewność, że współpraca z naszą firmą opiera się na jasnych warunkach i nie jest obarczona żadnym ryzykiem.

W OVER Cloud od lat świadczymy kompleksowe usługi IT, do których należą systemy zarządzania magazynem klasy SFA, a także:

Gwarantujemy atrakcyjny cennik oraz pełną satysfakcję z efektów współpracy. Zapraszamy do kontaktu – chętnie odpowiemy na wszelkie pytania o wybrany system biznesowy.

Zrób pierwszy krok

Potrzebujesz naszego wsparcia?
Zostaw do siebie kontakt, porozmawiajmy.
Wyjaśnimy naszą ofertę i dobierzemy dla Ciebie rozwiązanie, które spełni wszystkie potrzeby Twoje i użytkowników.